El Club Emprèn es un coworking. Està situat a la casa de la vila i comparteix ubicació amb les seus de la policia local i el jutjat de pau. Històricament, va ser utilitzat també com a ajuntament i com a escola.

Actualment al Club tenim el propòsit de fomentar l’emprenedoria, l’autoocupació i la innovació a Premià de Dalt. Posar a disposició del usuaris un espai polivalent de col·laboració, on compartir feines o impulsar la creativitat. Ideal per donar suport a professionals, microempreses o autònoms del territori. És a més un ent dinamitzador del teixit empresarial, facilitant l’espai per a realitzar activitats, reunions i formacions.

Estàs cansat de treballar sol des de casa i vols compartir espai i coneixements amb altres professionals de diferents sectors?

Vine a veure’ns i t´assessorarem!

Disposem d´espais  de treball ben il·luminats de forma natural, que es poden adequar a les teves necessitats  amb preus molt  competitius i serveis que et faran estar còmode i tranquil mentre treballes.

Club Emprèn  és un espai de coworking amb flexibilitat d’horaris i uns espais preparats per que treballis al teu ritme i amb les comoditats de Premià de Dalt

El club Emprèn també disposa de diferents ofertes d´espai de treball pels emprenedors, autònoms o petites empreses que volen realitzar la seva activitat. A més, amb un entorn envejable, on gaudir de les vistes al mar i muntanya que ens ofereix la nostra ubicació i serveis d’acord amb les teves necessitats.

No t’ho pensis més, truca´ns o vine  a veure´ns  i farem un estudi personalitzat en base al teu projecte.

Què és un coworking:

Què es un

El COWORKING és una pràctica que es va estendre molt de pressa entre els freelance d’EUA i que des de fa uns anys va començar a expandir-se a Espanya i a Europa.

Així doncs, és un espai de treball compartit i inspirador, que impulsa i fomenta la co-creació, i on sempre hi ha algú preocupat a crear Comunitat i valor afegit. Coworking és la pràctica per la qual professionals, que no tenen per què compartir ni empresa ni sector d’activitat, s’uneixen per treballar junts en un mateix espai, però aportant-li valor mútuament a través de les connexions generades.

Per sobre de tot, en un espai de COWORKING trobem una infraestructura molt més competitiva que la que tenim treballant a casa nostra. Podem disposar de sala de juntes i de reunió on rebre als nostres clients, un lloc on separar vida laboral i personal. On ens podem relacionar amb altres professionals i compartir un cafè o algun projecte.

A més, en un centre de coworking es busca que l’espai i la decoració sigui un tant «singular». Sortint del típic mobiliari d’oficines, i que sigui un lloc multifuncional on desenvolupar un altre tipus d’activitats culturals.

Finalment, l’evolució del coworking durant els últims anys ha provocat que sorgeixin molts espais que cobreixen les necessitats de tenir una oficina a baix cost. Hi ha alguns espais que destaquen per la seva implicació a nivell social. Generant així impactes beneficiosos per a la seva localitat, i tambés per als coworkers que aporten valor. Aquests espais es converteixen en un focus de negoci, innovació i provoquen moviment social en les seves àrees d’influència.