El Club Emprèn es un coworking. Està situat a la casa de la vila i comparteix ubicació amb les seus de la policia local i el jutjat de pau. Històricament, va ser utilitzat també com a ajuntament i com a escola.

Des del Club tenim el propòsit de fomentar l’emprenedoria, l’autoocupació i la innovació a Premià de Dalt amb un espai polivalent de col·laboració on compartir feines o impulsar la creativitat. Ideal per donar suport a professionals, microempreses o autònoms del territori, és a més un ent dinamitzador del teixit empresarial facilitant l’espai per a realitzar activitats, reunions i formacions.

Què és un coworking:

El COWORKING és una pràctica que es va estendre molt de pressa entre els freelance d’EUA i que des de fa uns anys va començar a expandir-se a Espanya i a Europa.

És un espai de treball compartit i inspirador, que impulsa i fomenta la co-creació, i on sempre hi ha algú preocupat a crear Comunitat i valor afegit. Coworking és la pràctica per la qual professionals que no comparteixen ni empresa ni sector d’activitat, s’uneixen per treballar junts en un mateix espai, però aportant-li valor mútuament a través de les connexions generades.

En un espai de COWORKING trobem una infraestructura molt més competitiva que la que tenim treballant a casa nostra. Podem disposar de sala de juntes i de reunió on rebre als nostres clients, un lloc on separar vida laboral i personal. Ens podem relacionar amb altres professionals i compartir un cafè o algun projecte.

A més, en un centre de coworking es busca que l’espai i la decoració sigui un tant «singular», sortint del típic mobiliari d’oficines, i que sigui un lloc multifuncional on desenvolupar un altre tipus d’activitats culturals.

L’evolució del coworking durant els últims anys ha provocat que sorgeixin molts espais que bàsicament cobreixen les necessitats de tenir una oficina a baix cost, però hi ha alguns espais que destaquen per la seva implicació a nivell social, generant impactes beneficiosos per a la seva localitat i per als coworkers que aporten valor, pel que dits espais es converteixen en un focus de negoci, innovació i provoquen moviment social en les seves àrees d’influència.