LLOGUER DE SALES

Per començar oferim un servei de lloguer temporal d’una sala per a emprenedors i empreses de Premià de Dalt per a la creació/consolidació del seu projecte empresarial. Llavors disposem de 4 sales de reunió (amb capacitat de 6 persones). La tarifa inclou espai de treball, mobiliari, accés a internet, subministraments, pantalla de tv (2 sales), office i sala d’espera per visites.

Opcional:

• Servei de escanejat
  • Servei d’impressió
  • Bústia de correus
  • Assessorament

TOT EL DIA
/Dia*
Accés a totes les zones comunes i per a tots els esdeveniments únics per a membres de Club durant la durada de un dia.
MATÍ O TARDA
/Dia*
Accés a totes les zones comunes i a tots els esdeveniments del club, durant mig dia.
PER HORES
/Hora*
Accés a totes les zones comunes i a tots els esdeveniments del club durant una hora.

LLOC DE TREBALL

Principalment és un servei de lloguer temporal d’un lloc de treball a emprenedors i empreses per a la creació/ consolidació del seu projecte empresarial. Actualment tenim una capacitat de 8 espais de treball. La tarifa inclou espai de treball, mobiliari, accés a internet, subministraments, armari, calaixera individual, office i sala d’espera per visites, 24 hores obert Servei consergeria.

Opcional:

• Sales de reunió
  • Despatx empresarial
  • Servei de escanejat i d’impressió
  • Bústia de correus
  • Assessorament

JORNADA COMPLETA
/Mes*
Accès 24/7 a totes les arees comunes i a tots els event i activitats del Club Emprèn.
MITJA JORNADA
/Mes*
Accès de mitja jornada 24/7 a totes les arees comunes i a tots els event i activitats del Club Emprèn.
PER DIES CONCRETS
/Dia*
Accès d’un dia a totes les arees comunes i a tots els event i activitats del Club Emprèn.
PER HORES
/Hora*
Accès de una hora a totes les arees comunes i a tots els event i activitats del Club Emprèn.

* S’ha d’afegir l’IVA a tots els preus.